Ledighet och sushi

Oj oj... nu blev det lite ledighet från bloggen igen. Förstår inte vart mitt bloggsug är. Kanske är för att jag inte äger någon kamera för tillfället, då Ida har den just nu. Well well, så är livet! Kan berätta lite om igår då jag och Claudia var hurtiga och cyklade ned till stan, köpte sushi och jordgubbar för att sedan avnjuta båda två på en filt under solen. Var så goooooott. Kan leva på sushi, seriöst. 

Annars har jag blivit stucken av en geting den här veckan, fått en allergisk reaktion och haft korvfingrar i typ fyra dagar, sjukt mysigt! Plus skrattar alla åt mig eftersom jag blev stucken inomhus. Jag har också blivit förbannad över att SD kom in i EU, ville bara spotta på tv:n, men otroligt glad att det gick bra för både miljö och F! Världen behöver lite feminism, eller vad säger jag, MYCKET. 
 
Gillar den här bilden, var så glad över att inte behöva vara i skolan utan bara njuta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback