Är jag tillbaka?

Hej hallå. Var tvungen att blåsa bort lite damm från bloggen. Men ja, här är jag! Såhär har det varit.
1. Mitt internett försvann i en hel vecka (det var rena rama Robinson i familjen)
2. Jag fixade problemet genom att ha ett allvarligt snack med Telia (vuxenpoäng)
3. Jag har varit på två roliga artonårsfesteeeeer och dansat till hela Hairspray albumet
4. Jag har fått tag i mitt brosha paypal konto och min framtid ser fattig ut
5. Jag har ritat mer än vanligt, vilket är kul!
6. Jag har haft många sömnlösa nätter vilket jag måste verkligen fixa
7. Jag har ätit tacos i tre dagar
8. Jag såg världens bästa koreanska film som fick mig att gråta i 45 minuter nonstop
 
Så ja, bra saker har hänt under tiden. Glad att folk fortfarande kikar in haha, även om jag inte är någon toppbloggare direkt. Men det gör mig glaaaad! Så har jag ju ritat på senaste tid, detta är två senaste. Är mer nöjd med flickan med blomman än hon andraaa...
Om ni ser så är det samma design på tjejen! Funderar om hon ska bli någon karaktär, gillar utseendet. Sen ska hon få lite fräknar hihi!
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

ge henne fräknar...och bruna ögon.... och talfel..........och ett namn som börjar på c.... idk just sayin.................

Svar: Sounds like the perfect anime girl <333333
None None

2014-05-07 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback