Idol 2014

Hejsan! Gissa vart jag spenderade min söndag? That's right, idol audition 2014. Kan jag sjunga? HELL NO. Men min kompis Claudia kan! Så jag följde henne som moraliskt stöd genom idolkön. Sen träffade vi på Carl och Anna, plus Klara! Jag fick skrika framför en kamera, så jag förväntar mig att bli superstjärna nu. Och låt mig bara säga såhär: Jag har aldrig ätit så många gifflar i hela mitt liv. (En tjej sponsrade gifflar och vi var dem som tog mest ur korgen hehehe...)
 
Det var inte så lång kö som jag trodde det skulle vara, vi var inne på över en timme. Det var mycket värmlänningar.
Detta är Carl. Han fick en stöt av mig efter jag hade sett Per Länström in action framför kameran. 
 
 
Och detta är Klara efter 3 timmars väntan på Claudias audition resultat. Vi gjorde henne till nya "Kakan" för idol, tycker hon skulle passa skitbra för det jobbet. 
 
Och detta är nog den bästa bilden från hela dagen. Carl ser skitglad ut även om han inte gick vidare, och ja... Jag älskar High school musical jump pictures. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback