Framsteg

Godmorgon! Vill ni veta om min natt? Gud vad rolig den var då. Jag var uppe lite längre än vanligt (klockan ett och det är jävligt sent för mig DÖM INTE) och sen plötsligt får jag världens panik. Varför? Jo, av någon bisarr anledning börjar jag tro att jag har en hjärntumör. Hade huvudvärk hela dagen igår, sen började de värka på ett specifikt ställe av huvudet. Sökte upp mina symptomer och google bah: HJÄRNTUMÖR
 
Självklart har jag inte en hjärntumör, har snarare bihålsinflammation tydligen. Aldrig haft det. Vet inte vad det är med mig men såfort jag går över en viss sömngräns så får mitt huvud världens konstiga tankar.
 
Påtal om någonting som inte har med tumörer att göra - har kommit längre med min teckning!
Har skissat deras ansikten, så ser det i alla fall ut nu. Elsa ser inte riktigt ut som hon gör i normalt fall, men det är min tolkning. Har sjukt svårt att rita män, därför ser Jack Frost ut som han gör.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback