Norskt sommarjobb

Hej hej, wow va en vecka går fort. Eller ja, mer än en vecka hihi. Kommit hem från sommarjobb som bestod av att måla sammanlagt 204 plankor, men jag och Klara tog oss igenom genom att sjunga (eller JAG sjöng) hela Frozen soundtracket. Trodde jag aldrig skulle få höra Klara säga; Kan du sjunga igen? För jag sjunger gräsligt. 
 
Vi jobbade mellan 5-10 timmar i fem dagar, eftersom lönen är typ dubbel så stor i Norge krävs det inte så många dagar, plus så var det Midsommar! Vi hade det svinkul även om det var slitjobb. Alla dagar bestod av samma. Gå runt stolta i våra uniformer som vi vore de coolaste på fabriken, jobba tills vi inte kunde stå upp, duscha och ta på oss enorma morgonrockar och skratta åt Misslisibell samtidigt som vi åt kopiösa mängder av norsk choklad. 
 
Klara målade helst för allt trädgårdsarbete gav henne typ en allergisk chock hahahahaha (<--- sorry men det var lite kul)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback