Catfish in real life, expect the drama

Hej! Nu har jag en liten historia att berätta. Vet ni om showen Catfish? Jo, förra helgen fick jag uppleva lite av en Catfish upplevelse. Catfish handlar om människor som träffas över internet och blir kära, och sen träffas de i verkligheten, vissa har sett varandra vissa har inte. Så var inte riktigt mitt fall haha, är inte kär och vi hade skypat flera gånger. Men det var fortfarande nervöst!
 
Jag komenterade en bild till en tjej som hette Else för mina ögon fångade upp bilder av EXO medlemmar i hennes instagrambild, och det var så vi började prata. (K-pop fans gotta stay together) Vi skypade ett bra tag och bestämdes för att träffas i Stockholm, och det gjorde vi!!!!
 
Var sjukt nervös, och när vi träffades var det så himla konstigt. Vi var ju vana vid varandras röster och utseende, eftersom vi hade sett varandra på skype så många gånger, men liksom inte sett... våra riktiga kroppar???? Det lät konstigt, either way så var det sjukt kul och jag skrek lite för mycket. 
 
Såhär såg vår konversation ut några minuter innan vi skulle ses. Mycket capslock. 
Och här är hon! Vi gick in i någon turistbutik eftersom de hade kinesiska katter. Vi är lättdistraherade. 
 
Såg en sån här man.... Vad kallas dem egentligen? I alla fall såg det coolt ut och jag var tvungen att ta kort, men när jag skulle lägga tillbaka kameran föll den till marken och linsen gick sönder. Men men, kameran klarade sig och jag var för glad för att orka bry mig!
 
Japp, här har ni oss! Blev tyvärr inte så många kamerabilder, men tog några mobilbilder också! 
 
Avslutar med denna bild, tyckte den blev fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback