Mitt nyår

GOTT NYTT ÅR MINA LÄSARE! 2013 är över och 2014 är här. Har ingen aning vad det nya året har att erbjuda, men förhoppningsvis är det bara bra saker! Har ändå en bra känsla om 2014, blir 18 och kommer nog ta körkort om jag inte krashar bilen innan dess!
 
Jag tog faktiskt lite bilder av nyåret, blev förvånad själv eftersom jag är så dålig på att ta kort när det väl händer någonting. Men hade ett bra nyår, bäst var det nog på torget när tolvslaget slog. Trodde först jag inte skulle få se några av mina vänner men såfort nya året kom så poppade alla vänner upp och vi kramades och skrek haha! Jag var väldigt glad det var en sak säker! Känns som de flesta ville ha 2013 överstökat. 
 
ALLA VAR GLADA WOHOOOO!
 
Här har vi ett kärleksfullt par på nyår! Haha de är mina vänner så ni inte tror jag bara tog kort på ett random kyssande par, det vore lite creepy...
 
Kramkalas!
Väldigt suddig bild på Klara och Martina, haha. Tack för 2013, men jag är jävligt redo för 2014.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback