Jag snor från barnavdelningen

Är jag kriminell? Neh, jag provade bara en tröja från barnavdelningen. Tycker de har så fina kläder där, men ja man är väll en vuxen kvinna tyvärr. Hittade en tröja med Snövit och tyckte den var så fin, och jag kunde inte motstå att ta med den till provrummet. Egentligen satt den ihop med papper till en annan tröja så det var inte meningen att man skulle prova dem men höhöhö.... Det rev jag av!! Fast den var för trååååååång. 
 
Sen drog jag och min kompis Claudia på fika. Vi gick in på Sandys och jag säger bara en sak; Så himla ovärt. fruktansvärt dyrt och ingenting av det vi båda smakade var gott! Haha vi satt och klagade som kärringar på det, men nu vet man det till framtiden! Himla mysig inredning dock, väldigt behagligt att sitta är men som sagt, det finns bättre. Jag skulle vilja öppna ett cafe. Typ; Ett riktigt jävla café. Tror det skulle gå ganska bra, ifall mediadrömmen går åt helvete! Men men, nu ska jag se på anime så bye bye!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback