Det ryker på tisdag

Godmorgon! Åhhh vad jag längtar till tisdag, då ska jag nämligen till frisören. Ska klippa en ny frisyr som jag har funderat på ganska länge, och det kommer låta ganska konstigt (eller snarare fult) men jag ska klippa pottfrilla. Inte den kortaste sorten, men liknande. Jag är så trött på all överflöd av hår just nu och jag tänker definitivt inte spara ut det, har allt för lite tålamod haha...
 
Gjorde en snabb skiss över hur jag vill att det ska se ut!
 
Det är inte så långt ifrån mitt vanliga hår, bara det understa ska vara helt rakat! Åhhh ser verkligen fram emot det, men vet... det kan lika gärna gå åt helvete. Hahaha där lät jag seriös, men men den risken tar jag! Det enda jag inte tycker om med frisörer är när man måste småprata. Antingen får man den sociala som är supertrevlig att prata med, eller så får man den stela som typ frågar det alla vuxna frågar: Vilken skola går du på?
Sen så typ pratar man enbart om vad man gör i skolan och så........ Men jag har hört att hon jag ska till är väldigt social, för hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback