Återigen söndag

Söndagar kan vara så lugna och sköna, och idag har det varit en riktigt skön och avkopplande söndag. Vaknade runt halv tio och åt en god frukost, sen gick jag och mamma ut en långpromenad med Buster! Gissa om han blev glad haha. Sen efter det bakade jag och mamma vaniljbullar (eller jag åt deg och mamma bakade) Sjukt goda blev dem! Och nu sitter jag och lyssnar på kpop och ja, tar det lugnt helt enkelt. Har inget emot skola imorgon, känns ändå bra! 
 
Älskar min mumin mugg, dricker te ur den varje daaaaaag! Och by the way, igår fyllde min granne sedan barndomen 18 år! Helt sjukt att vi alla bli arton iår? Vill vara liten och leka med mina bratz och se på svampbob. Oh wait, gör det fortfarande.... 
Grattis återigen och tack för den goda middagen!!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag måste bara få höra, var har du köpt ditt lime crime lip stain från och hur mycket kostade det? Är så sugen på ett själv :D

Svar: Åh ja men självklart!! Det är köpt från lime crimes egna makeupsida, http://limecrime.com/ och det kostar just nu 20 dollar! Om du tar det gånger 6,5 så får du fram det svenska priset. :) Riktigt bra!
None None

2014-01-13 @ 18:47:05
URL: http://cissip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback