Thirty Seconds To Mars

Gud.Vilken.helg. 
 
Jag har sett Thirty Seconds To Mars live och är fortfarande i lite chock att det var igår kväll det hände. Ett av mina bästa val. Åkte dit med Matilda och Amelia efter någon vecka planering, och allt gick skitbra!! Var så säker på att någonting hemskt skulle hända, missa tåget, tappa bort varandra eller glömma bort biljetter osv. Men ingenting kaotiskt hände.... vilket jag är skitglad över haha. 
 
Vi hade ett jättebra rum, vart överraskat hur bra det var? Rekommenderar det verkligen! (Scandic Grand hotel)
 
Jag och Matilda. 
 
Och sen kom värsta överraskningen, själva Noomi Rapace gick ut på scenen. Skitkul att se henne, hon var fett babe också. Hon lärde honom att säga; Vill du ligga? På svenska och publiken blev helt galen (inkl jag......)
Folk skrek så högt till musiken och sjöng med, det var en helt otrolig känsla. Låtarna blev 10 gånger bättre när vi fick sjunga med. 
 
Det här var nog min första konsert, om man räknar bort en dag i Putte i Parken. Är stolt över mig själv att jag klarade mig igenom Stockholms gator (har sjukt dåligt lokalsinne). I alla fall var det en otroligt kul helg, förhoppningsvis blir det fler av dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback