Sjuk på lovet

Usch, detta är verkligen min tur. Har blivit sjuk på själva sportlovet. Blev troligen smittad efter konserten i Stockholm, vet inte riktigt. Mår i alla fall bättre nu än vad jag gjorde imorse. Fyfan. Spydde och kunde knappt få i mig ett knäckebröd, och hur underskattat det låter så funkar det bäst om man bara sover. Min mamma säger alltid åt mig att sova, och det fungerar i längden. Dessutom somnar man så lätt (i alla fall jag), kroppen är ju så utmattad ändå så.
 
Aja, är piggare nu så orkar sitta framför datorn till och med. Sitter och väntar på att mamma ska komma hem, förhoppningsvis har hon köpt med choklad... Tills dess ska jag fortsätta på den här teckningen! Kan ni se vem det är??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback