Varför går jag emot vinden

Hej. Känns så kallt när man bara säger: Hej. Men jag känner mig ganska tom för tillfället. Orkar inte riktigt vara glad eller ledsen, helt enkelt helt blank. Fast tankarna om mina vänner får mig att bli glad igen, dey are freakin amaziiiiiiiin. Vet ni ett bra ställe där man kan gå när man är antingen ledsen eller glad?
 
~ Tumblrrrrrrrrr ~
 
Det är lite som en teraput. Och ja, jag tror alla har hört talas om sidan men vet inte vad jag ska skriva om idag haha. Man kan hitta bilder som beskriver en exakt hur man känner, så där spenderar jag onödigt mycket tid. Följ mig gärna, men varnar er mycket kawaiianimefluffskojs.

www.pastelsocker.tumblr.com is my name.
 
Här är lite från de senaste dagarna eftersom jag inte har några andra intressanta bilder.
 
Och såklart min favorit mamma från tv. YO HONEY BOO BOOOOOOO!

Kommentarer
Postat av: lol

*favoritmamma

Svar: Åh lol det är så roligt när folk är verkligen tvungen att rätta en!
None None

2013-09-03 @ 17:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback