I will always want you

 
Åhhhhh det har hänt. Miley Cyrus har hänt. Hennes låt ligger på min hjärna och jag lyssnar på den konstant just nu. Vet inte vad det är med den men..... jag gillar den. Tycker det börjar bli lite jobbigt med all tjat om hur konstigt/slampigt/äckligt det är att hon är naken och blablabla. Jag kan medge att när hon slickar på hammaren blir man lite fundersam, men det finns andra musikvideos som man ska bli äcklad av. ...Blurred lines *host host host host*
 
Men om vi ska bortse från Miley Cyrus så har jag spenderat dagen inne i stan med Emelie. Vi ses väldigt ofta på stan, vilket jag tycker om! Fick med mig lite hem som jag tänkte visa imorgon hoho. Åt underbar Subway och pratade om allt möjligt helt enkelt. Nu väntar jag på min brosha som ska bjuda mig på mat, lucky me. ~
 
Såhär såg jag ut om någon undrade också, köpte mössan. Kanske ska man klippa helt kort?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback