Frankrike del 2

Godmorgooooooon. Jag har blivit sjuk, IGEN. Känner att mitt imunförsvar börjar svika mig, har blivit sjuk två gånger nu. Efter jag hade kommit hem från Frankrike och nu. Men påtal om Frankrike - nu ska ni få lite fler bilder eftersom jag är sjuk och inte kan göra så mycket med mitt liv. 
 
Ni får massa svartvita bilder för jag har alldeles för lite energi för att skriva ett superlångt inlägg, tacka febern! 
 
Alla tre är tagna på stranden. Vi var väldigt mycket på stranden. ^^ 
 
När denna bilden togs var det röd flagga över hela stranden. Det var verkligen enorma vågor, man ville nästan hoppa i...
Åhhhhhh jag vill tillbaka dit! Vad sägs Cecilia, en weekend i Paris när vi fyllt arton? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback