CROOKED

Oj vilken bra fredag det har varit! Började med matte som inte var så skitkul men det kan vi skippa. Har haft ganska chill lektioner, förutom svenskan där vi ska skriva fakta om våra namn..... Hur är det när man heter Hennie Monclair Grönvold-hansen Ada-Elise??? INGEN AV DE NAMNEN FINNS PÅ INTERNET. Det finns ca 100 personer i hela Sverige som heter Hennie, en del ändå. Fast det är 9 miljoner som lever i Sverige...... aja.
 
 
På lunchen stack jag iväg med Emma och Cecilia ut på taket. Så himla yolo swag så de ryker om det. Det var väldigt mysigt. Visste inte att man kunde gå ut där, och taket är så platt så man sitter väldigt säkert haha! Fast sen kom läraren.......... Ops.
Sen efter det hade jag textkommunikation, där vi fick skriva om en scen från Bröderna Lejonhjärta. Jag har varken sett/läst storyn (folk kommer nog tro att jag inte hade någon barndom) men ändå kunde jag inte låta bli om att tycka om scenen vid Körsbärsbyn......? Hette det så? Nej jag minns inte. Det var i alla fall väldigt kul att få skriva något mer fantasifullt än bara massa fakta uppgifter.
 
Sen efter det drog jag och några andra på fredagsfika. Fredagsfika är en genial idé. Det händer på ett ställe som heter UNO, där ungdomar få komma och hänga hur mycket de vill, så serverar de maaaaassor av fika (från bröd till kakor) och man betalar bara 40 kr. MAN FÅR TA HUR MYCKET MAN VILL! Så ja, ehhhh det är nice.
 
Ha en bra fredag ~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback