Keep yourself alive

 
Heeeeeeeeeeeeeej jag är så jävla nere för jag har nyss sett Cathing fire (andra filmen i Hunger games trilogin). FAN VAFÖR VAR DEN SÅ KORT? Två och en halv timme flög iväg, och när man har läst boken så blir det ännu svårare eftersom man vet vad som ska hända och man vill se det! Eller så är det kanske svårare för de som inte vet........ I alla fall - den var skitbra, lite missnöjd med två skådespelare men vad gör det. Hade utvecklingsamtal och mamma sa att jag ska få julklappar så jag antar att det gick bra, åt subway och nybakad kaka så yeah. Sprang sedan hundra mil (kändes det som) till bussen med Emelie vid min sida, kändes som Hunger games. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback