Hur lördagen ska spenderas

Godmorgon på er alla. Eller klockan är kvart över tolv så kanske förmiddag passar bättre. I alla fall så är detta latlördag. Ska bara vara lat och chilla hela dagen. Äta och vara med min hund. Igår kom en vän över och vi drack te och lyssnade på musik, mysigt. ~ Blev förtjust i en svensk artist vilket har ALDRIG hänt mig, blev helt chockad!! Alice B heter hon om någon undrar, kolla in henne, skitbra! 
 
 
Sen hade jag 2 1/2 h håltimme rast under skoldagen så jag svängde in till stan med min vän Alieen och fick med mig ett PS3 spel hehehehe. Har varit så sugen på ett spel men det har inte kommit in någonting som jag var förtjust i, bara krigsspel vilket jag tycker är tråkiiiigt. Men sen kom Ratchet och Clank och jag kunde helt enkelt inte vänta. Så nu är den min äntligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback