Hårplaner

Ihhhhhh vet att detta är inte så intressant men jag blev plötsligt astaggad för hur jag ska klippa mig i framtiden! Just nu börjar mitt hår växa och ja, jag vill inte ha den här frisyren alltför länge. Jag tycker om den, men det är en frisyr som jag har tänkt på väldigt länge... ~
Detta är Sunny; sångare i gruppen Girls Generation som är en koreansk musikgrupp! Tycker alla är så fina men hon är söt som socker. I alla fall är jag så sugen att klippa mig såhär. Kanske inte hårfärgen hehe, lite för feg för det men frisyren lockar mig väldigt. Busigt och mycket volym, dock så måste jag vänta en stund innan jag kan klippa så.... Mitt hår är inte alls långt för tillfället buhuhu. :(
Så yeah, en stund får jag allt vänta, men tur som jag har så växer mitt hår som ogräs. Bye bye random inlägg sov gott!

Kommentarer
Postat av: cecilia

ååå du skulle verkligen vara asfin i den frisyren!

Svar: Åhhhhh tack Cecilia! ;v; Jag hoppas verkligen det! Funderar om man ska färga det också eller bara låta det va... o__o
None None

2013-11-18 @ 12:54:21
Postat av: Cecilia

Börja med att klippa så kan du ju fundera på färg sen! Tror nog det skulle vara asfint med din bruna hårfärg bara! Med "extrema" hårfärger så blir det svårare att matcha kläder osv och man måste ju bleka en massa :(

Svar: Haha nej nej tänkte inte färga lila! xvx' *feg* tänkte typ en annan ton av brunt, men det låter smart som du säger att klippa först! c:
None None

2013-11-18 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback