Vem har sagt att jag inte kan klara det?

Det blev en lång titel, jaja. Ehh, nu var det några dagar sedan jag skrev!
 
Har spelat tennis i princip hela helgen. Det har varit förvånansvärt kul! Jag har haft en väldigt dålig bild av att spela match sedan förra året, en lång historia. Kortfattat så är tennis en sport som man står själv, och om man inte har en bra attityd så blir man utslagen och stampad på mentalt. Låter inte så trevligt? Nope.
 
På lördagen åkte vi till Göteborg, till Partille klubben.
Men jag åkte ändå eftersom ingen annan kunde, nervös som bara den. Jag förlorade min singel stort, spelade emot någon tjej på 21 år och vart högt rankad, MEN var supernära på att vinna min dubbel! Fick faktiskt lite confidentboost. Sen åkte vi hem och åt Mcdonalds såklart, och jag säger bara... PROVA INTE BEEF WRAPPEN! Fyfan va äcklig den var. Smakade sur gurka hela skiten. :(

På söndag spelade vi hemma, förlorade min singel men var nöjd ändå. Tar myrsteg hela tiden. Det var också typ 25 grader?! I SVERIGE. OCH JAG BLEV BRÄND. Herregud säger jag bara haha! Nu är det mesta borta men trodde seriöst inte jag skulle bli bränd, men när jag tänker efter så var jag ute i solen i fem timmar....

Nu har jag inga bilder från helgen, men jag kan berätta en annan sak istället! Igår kväll så slognågon in i min pappas bilruta. Som tur så gick nog alarmet igång och de hann inte få med sig något, inte för det fanns något men de kunde lika gärna slagit sönder hela bilden. Inge kul för pappan min! Men det var kul att leka med glaset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback