Kan ge bloggen lite tid

En fin bild Matilda tog på mig, min duktiga fotograf!
 
När man har så tråkigt att man vill bara lägga sig ned på mattan och dö då är det illa. Jag längtar till och med till skolan imorgon. Fast det beror nog på alla söta vänner man har där! I alla fall, det har varit varmt den här helgen. Mycket varmt. Känns lite som moder natur inte hann att sprida ut temperaturen under alla vår månaderna så hon bara slängde två varma dagar på varandra, japp. Jag klagar inte dock! Älskar vädret, önska bara det kunde vara fint när man går till skolan så man kan faktiskt ha en blus som inte har superlånga ärmaaaaaaar.
 
Idag har jag cyklat jag vet inte hur många mil men tillräckligt för jag föll pladask ned på soffan efter jag kom hem. Cyklade till freaking Alster! Det är... långt. För mig i alla fall. Tack Cecilia för du mördade mina ben <3

Kommentarer
Postat av: cecilia

HAHAAH varsågod <333 im such a good friend

Svar: luv yu babe
None None

2013-05-20 @ 09:36:45
Postat av: Emmie ~

Fyfan vilken fin bild, åh D': <3 Du är så fin c:

HAHA, älskar att ordet "bild" i första meningen har blivit en länk i vitt och därmed inte syns, så det står "En fin Matilda tog på mig" ~

Svar: åh tack! Haha asså du jag hatar det. :c De flesta länkar till typ match.com och kärlekssidor <///3 JAG ÄR INTE SÅ SINGEL.
None None

2013-05-22 @ 11:01:08
URL: http://hachis.webblogg.se
Postat av: Emmie ~

sv: HAHAHAHA<333 Man tycker ju att man borde kunna ta bort det, men vetefan hur.. DE ÄR ÖVERALLT ;__;

Svar: THEY WANT TOO TAKE OVER BLOGG.SE!
None None

2013-05-23 @ 22:32:01
URL: http://hachis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback