Hej, matten är inställd

Just det, matten är inställd. Det betyder... JAG BÖRJAR KLOCKAN TOLV MOHAHAHA!
 
Först så skulle jag börja klockan tio men det visade sig sen att matten också var inställd efteråt, vilket betyder att man inte behöver dra sig iväg till skolan förrän runt tolv. Sweeeeet. Kunde dock sovit längre, det är det enda jag är smågrinig över. Men annars är jag lyckliiiiiig. Det är snart sommarlov också! Herregud, jag har snart gått ut ettan. Det har varit en blandning av det bästa som har hänt mig samt lite dåliga upplevelser också, men annars kan jag inte klaga.

Därför får ni en dansande man.
 
Jag försökte att härma...
 
Kommer nog ångra att jag la upp detta.

Kommentarer
Postat av: ee

HAHAHHAAHA OMG

Svar: Är man glad så är man glad B))))
None None

2013-05-22 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback