Cherry blossoms

Gud, vilken dag. Började ganska normalt, gjorde mig iordning och begav mig till skolan. Sen smällde det. VÄRLDENS MENSVÄRK. Herregud, jag har aldrig varit med om något sådant! Det gjorde så ont. Jag blev helt varm och rödflammig, kunde knappt stå på fötterna så till slut bestämde jag mig för att åka hem. Ett väldigt bra beslut. Mår mycket bättre nu, behöver nog bara sova lite. ^^
 
Dock förstår jag inte hur mycket mensvärk kan ge en. Ursäkta men att bli sparkad mellan bena gör nog inte lika ont, förlåt alla män.
 
Så ja, det är det jag har gjort hela dagen, legat i soffan och tyckt synd om mig. Någon gång måste man få göra det! Men jag ska ändå dra mig ned på träningen, även om jag verkligen känner för att stanna hemma. Aja, får se halv åtta hos mig i bussen, mysigt.
 
Föressten så blev jag klar med denna igår! Är för det mesta dels nöjd, samtidigt som jag vet att det finns över tusen på Instagram som är bättre än mig, huhu. Men men, får öva öva öva öva!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback