Lov du kom äntligen

IFick ingen bra ego såtehhh, varsegod ett öga som stirrar på er!
 
Känner bara för att krama om lovet och ligga tillsammans i sängen och kela. Så glad är jag för att det är lov kan jag säga!
 
Tänk om vi bara hade sommarlov? Snacka om skoltrött. Tror fler hade droppat skolan då faktiskt. Som tur är så har vi flera lov så vi ska verkligen inte klaga även om vi alla gör det haha. Och tänk om man har världens sämsta sommar? Då måste man vänta ett halvår på ett nytt. Intressanta ämnen jag tar upp!
 
Vill bara önska er alla en glad Påsk! Ska äta massa godis och bli fet, finns inget bättre sätt att spendera sitt lov. OCH så ska jag troligtvis till Stockholm med Cecilia! Min shoppkvinna inom mig skriker efter att få beslagta alla fina kläder på Topshop och Urban Outfiters huhuhuhu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback