"Hur kan du prata med henne? Hon kunde ju vart en seriemördare!"

Onsdag onsdag onsdag... Det är kul när man inte har några bilder om sin onsdag.
 
Vi går igenom snabbt:

1. Tog slut på alla mina fickpengar på macka och choklad
2. Hade en gympa som kunde jämföras med ett pass för folk över 60
3. Träffade Tetta (Henrietta) och åt alltför mycket Subway på en gång
4. Pratade tills det var bara vi kvar
5. En främmande tjej kommer fram och ger mig komplimang för min ryggsäck, sen ute vid dörren hör vi hennes vän säga: Hur kan du prata med henne? Hon kunde ju vart en seriemördare!
 
Ja, nu ser jag ut som en seriemördare. SMINKET FUNGERAR UTMÄRKT! Varför kan inte samhället se lite mer ut så? Att folk kan bara gå fram och ge komplimanger? Dumma blyga Karlstad. :(
This is the face of a killer
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback