Det börjar med S och slutar på V

SOMMARLOV!
 
Yes, den är här igen. Sommaren. Jag kan fortfarande inte fatta det! Jag har gått ut ettan! Och gud, vad mycket har hänt över ett år. Mycket dåligt, mycket bra. Jag kan verkligen säga att gymnasiet är någonting att se fram emot, och de har både bra och dåliga sidor. Har mött så många fina människor, verkligen! Och de har gjort min skolgång tusen gånger roligare än vad jag någonsin har upplevt. De är så goa och wiganguigunepge. Gör super happpeeeey. ~ Det låter väldigt cheezy men det är sant! Jag skulle vilja göra en lista med bilder av alla människor men jag är sjukt trött haha. Dålig ursäkt jag vet men men!

Avslutade skolan med lunch på stan, sen glass, sen lite mingel på lots of love. En "festival" typ. Sen åkte jag hem och åt musselsoppa till Say yes to the dress! Börjar bli lite FÖR fast i det...
 
 
Här har ni en bild då jag var glad i värmen. Okej, det var september men det ser ut som sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback