Vitt som snö, röd som en kräfta

Lipar i mina Ozzy glasögon, buääääääähhhh!
 
Igår begav jag och Emelie till Örsholmen. Jag tycker den stranden är väldigt mysig, om man räknar bort alla jobbiga småbarn som springer runt och sprätter sand på en. De enda som är söta är de jättesmå som går runt nakna och har knubbiga lår. ...Okej det där lät väldigt creepy, sorry! Men men, det var väldigt fint. Vädret var bra, bättre än vad jag hade trott för när jag kom hem så var jag illröd över hela ryggen. Tack solen! Jag hade lovat mig själv att vara noga med solkräm denna sommar, men nej nej, här ska man vara slarvig och ligga i smärta hela kvällen. Nej, så illa var det inte som tur var! 
 
Jag har vääääldigt tråkigt just nu. Hunden är hemma så kan inte förflytta mig så mycket heller, well well. Kanske försvinner på kvällen, låter väll intressant för er att veta om mina kvällsplaner? BAAAAII! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback