Gräv sa jag, gräv!

HEEEEEEJ BLOGGISEN! 
 
Så nu har det gått en vecka. Jag skulle vart hemma i Fredags men min moster skulle fira Silverbröllop såteeehh, I'm sorry! Men nu är jag hemma och jag har lite bilder till er. Som jag skrev har jag varit i Norge med Cecilia och sommarjobbat. Det har varit awesome, plus väldigt jobbigt haha. Mina fötter gör fortfarande ont, eftersom vi skulle gräva upp en hel gräsmatta. Det låg tydligen stenplattor under, men efter flera år hade gräset lagt sig över. Och allt man hade var en spade. Yepp! Det tog oss fem dagar, där det också involverade att lyssna på High school musical tills vi ville slänga pappas Ipad in i väggen, tvätta en grind som säkert inte blivit tvättad på flera år, och slipa utestolar! 
 
Men nog om pratandet, nu ska ni få lite bilder! 
 
Vi fick seriöst duscha varje dag, plus tvätta håret. Man blev så smutsig! Så här är jag, nytvättad, trött och glad. 
 
Här ser jag fett snygg ut när vi skulle ned till mataffären, vilket heter Kiwi. Gulligt eller hur? 
 
Såhär såg det ut under all gräs. Det kändes typ som att hitta Atlantis. 
 
Och om ni tyckte att Norge var dyrt så kan jag instämma till 100 %! Vi gick till som sagt Kiwi och köpte: Cremé fraice, två glassar och en yougurt = 77 KRONOR. DET ÄR SÅ SJUKT DYRT! Jag ville nästan skratta, men jag stirrade mest på kassörskan i chock. Förstår inte hur folk överlever... 
 
Mer av gräshelvetet. 
 
Sista middagen firade vi med tacos, svensk style. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback