So much food

Hej, har ätit grymt mycket mat idag så det inte är sant
 
Cecilia kom över och lagade mat med mig. Det blev stenhårda chocolate chip Coockies men en förbaskat god laxsås med pasta! Aja, man får väll njuta lite på sista lovdagen? Skulle dock inte någonting emot att slappa en vecka till... Har verkligen varit lat som tusan, men det är väll det lov är till för!
 
Aja, spenderade mina sista minuter innan kvällen med min ritplatta! Men såklart så ska programmet fucka upp sig precis när man har blivit nöjd med någonting. :-) <-- (irriterat ansikte) Det är som Gud sitter där uppe och bara: Åh, nu är Hennie nöjd med någonting vad sägs som vi förstör det?

Nejdå, orkar inte gråta över spild mjölk men samtidigt som det hände spelades en låt på min Spotify som gick såhär; Save that sad face for rainy days
 
Kanske var lite ödet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback