Nybörjar kaffe

Köpte kaffe till mig själv för första gången då, hade åtta sockerör i så det var helt okej faktiskt.
 
Jag hade lovat Klara att jag skulle köpa en eftersom hon är en van kaffedrickare, kanske kaffeälskare skulle man kunna kalla henne! Vi satt och prata om allting som hade hänt, skrattade och fyllde magen med cho Mycket mysigt och god fika. Köpte mig en Subway för jag är för lat för att göra mat när man kommer hem, och nu längtar jag till Masterchef Australia som börjar klockan åtta!
 
Vet inte varför jag älskar det så mycket, kanske för att det är mat med? Nej, eller jo föressten ska inte ljuga för er. Men det är så mycket glädje i programmet och juryn är inte sura så grisar som i alla American Masterchef, där alla är fiender och allting går ut på drama istället för mat.
 
Den här snygga coolingen har en blogg också som ni borde verkligen kolla in! andreaochklara.blogg.se
 
Tack för idag din vackra varelse

Kommentarer
Postat av: klara

puss på dig gulle<3

Svar: Tusen pussar på dig <3
None None

2013-01-02 @ 21:46:35
URL: http://andreaochklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback