Förbannande ritplatta + Avatar

Halloj bloggen ~

Min dag har inte varit så särskild intressan, den har mest bestått av;

- Avatar maraton
- Försöka fixa min ritplatta
- Stirrat in i väggen och tänkt på livets gåtor
 
Ja, typ det! Men såg i alla fall slutet på Avatar och GUD vad bra det är! Nu vet jag verkligen hur mycket jag älskade den serien som barn. Slut episoden gav mig rysningar som alltid, varje gång och jag har nog sett den... tre gånger? Nej, jag ljuger fler gånger. Men det går inte att sluta titta!
 
Jag ville alltid vara en vattenbändare när jag tittade på Avatar. ^^ Vad ville ni vara?

Most epic cartoon evah
 
 
^
I
I
Mig efter sista avsnittet när min pappa kom in i tv-rummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback