En ny start 2013

Lite sent nu kanske men... GOTT NYTT ÅR!
 
Äntligen, 2012 är över asså kunde inte bli mer glad! Det här året ska bli bra, det ska jag lova mig själv här och nu! Ska göra mer saker än vad jag gjorde 2012, och sätta lite mål för mig själv här på bloggen. Jag är inte bra att på hålla nyårslöften, men det kan väll vara kul att prova?
 
13 brukar vara olyckans nummer men jag tror nästan att det är tvärtom. Jag hoppas i alla fall på det, för 2012 var väll inte det bästa året, det var bra men inte liksom; ÅHHH EPIC YEAR HALLELUJAH
 
Men här är lite grejer jag ska tänka på iår:

- Våga ta mer risker när det kommer till sociala sammanhang
- Blir mer sparsam (Kommer hålla en vecka)
- Utvecka i mitt ritande, verkligen försöka skapa någonting
- Sköta mig i skolan och få bra betyg
 
Men ni kanske vill veta vad jag gjorde på Nyår? Min kväll började med att komma hem till underbara Cecilia, där vi åkte och köpte mat för vi var för lata för att laga mat. Det blev två margarita pizzor och en daim tårta till dessär, vilket var så oundvikligt gott! Var hundra år sedan jag åt det så blev värsta chockerad. Vi ville ha Champagne bara för att vara lite fina, men eftersom Champagne är äckligt och vi är sexton + lagliga köpte vi en enorm Pommac! Mycket godare. Efter det kom Adna till oss och vi spenderade en kvart på att få upp Pommacen, medan jag stod och roade mig över deras försök!
 
Daimtårtan mhhh.... Så goooood jag dog

Efter det så åkte jag och Cecilia till Niclas boende! Där träffade vi massa trevligt folk. Senare bärde det av till Torget där det var så många fulla att det var nästan pinsamt att kolla på, så egentligen fanns det inte mycket att göra där men fyverkeri showet var fint och trevligt! Vi startade som kanske femton som skulle se fyverkerierna, och sen slutade vi med tre... Rena rama Hunger Games!
 
 Det blev inte världens bästa bilder på fyverkerierna, men hade inte någon bra inställning och det regnade så orkade inte tänka, så det blev bara några bra kort tyvärr.
 
Annars det var mitt nyår, hoppas erat var så bra som det kan bli! Gör det bästa v 2013.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte dom blev jätte fina! :)

Svar: Åh tack så mycket! Värmer. :)
None None

2013-01-01 @ 17:07:04
Postat av: spetsflickan

jättefint!

Svar: Åh tycker du? Tack så mkt!
None None

2013-01-02 @ 23:09:05
URL: http://spetsflickans.blogg.se
Postat av: spetsflickan

Har adna blogg?

Svar: Nej, inte som jag vet tyvärr!
None None

2013-02-17 @ 12:22:23
URL: http://spetsflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback