Snart faller allting på plats

Såååååå.... Vad tycks om den nya designen!?
 
Än så länge är jag supernöjd! Tror detta kan vara riktigt bra för min blogganda, sätta lite sprätt i den. Tyckte om min gamla design, men detta känns mycket mera som mig. Det är samma tjej som gör det, och hon är så sjukt duktig jämfört med mig. Jag kan verkligen nada om bloggdesign, och även om det skulle vara kul att lära sig så är jag faktiskt inte så intresserad i det. Synd, men men! Ganska dumt när man vill ha en bra blogg.......... Ibland får man ta genvägar.
 
Jag kommer defintivt blogga aktivt när jag väl får lite mer ordning här, profilbilden ska på plats och lite typsnitt ska ändras, men förhoppningsvis dröjer inte det så länge! ^^
 
Två stycken från min instagram som togs den senaste veckan, men nu ser inte mitt hår ut sådär... Och hur det ser ut nu kommer ni får se i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback