Everything has changed

En liten work in progress bild. Ritar lite sorgligt när klockan har strukit över klockslaget nio.
 
Hej... *smyger försiktigt fram*
 
 
Okeeeeeeej nu kom jag faktiskt hem för en vecka sedan, men jag blev sjuk så fort jag satte min fot hemma i Sverige. Yepp. Kunde knappt svälja, men som tur var så var det bara halsont. Skulle vara hemskt om jag fick influensa som jag oftast får när viruset greppar tag om mig. Men jag tänkte göra ett inlägg om Frankrike imorgon om allt går som planerat, låter inte det bra? Har massa bilder om det glädjer er hehe!
 
I alla fall; har träffat alla mina vänner från skolan, eller en liten del i alla fall. Saknat dem alla så grymt mycket, vissa har hade jag inte sett sen skolan avslutades! Vi åt lite för hårt stekta brownies och sen sminkade jag mig som en kines. Godatt. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback