Karlstad C till Stockholm C

Goden morgen! Tror att det stavas så på tyska? Anyway!
 
Idag är det första April. Jag har redan blivit lurad av min far som sa att han hade fångat upp en vithaj uppe i Smöla under helgen. (Smöla är en fiskestad uppe i Norge) Gick verkligen på det, åh så dum.
 
Men jag fick min revenge! Har sett massa videos med folk som sätter upp plast över dörrkarmen. Tre gånger tog det mig innan någon gick in! Min moster trodde vi hade satt in någon glasruta... Ska jag kanske lägga upp när han går in i plasten? Vet inte om det skulle uppskattas så mycket hehe.
 
Men efter allt skoj så åkte jag ned till stan och fixade tågbiljett till Stockholm! Ska nämligen åka dit med Cecilia på fredag. Ihhh har typ sett fram emot det i flera veckor, ska shoppa tills jag knappt har en krona kvar.

Har ni blivit lurade än så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback