Längtar till halv ett

Godmorgon alla mina läsare som är tidigt uppe och läser detta! ~ 

Det är så mörkt ute... Känns som det börjar bli vinter. Tycker om när det var ljust på morgonen, nu blir man bara så trött när man kommer ut. Aja, ska ändå bli en bra dag idag! 

* Jag går i skolan endast till tolv
* Klockan halv ett ska jag klippa mig i en ny frisyr och tona håret ( IHHHH! )
* Träffa Anna efteråt 
* Gå på Rivalerna på bio
 
Jag tycker den planen låter bra! Filmen verkar väldigt rolig, fast den är bara 1 h och 25 min. :/ Men men, jag hoppas att den är rolig i alla fall! Nu ska jag göra iordning mig, och sedan ska jag och Cecilia jobba lite matte innan själva skolan börjar. Ligger inte bakom så! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback