Väldigt kort dag, nöjd tjej

Idag slutar jag redan klockan tolv, SUPERSKÖNT

Det är verkligen svårt att komma upp ur sängen nu för tiden... Det är så otroligt mörkt utanför nu, man måste nästan hänga upp ett rep vid sängen så man kan dra upp sig, haha. Jag har inte sovit länge under helgen, min hund kom och väckte mig klockan åtta igår till exempel, inte så jätte skönt men men... 

Föressten, jag har skaffat Tumblr! ^^ Och förvånansvärt nog är jag helt fast i det. Det är verkligen beroende-framkallande, roligare än facebook, mycket roligare! 
 
Följ mig gärna, min tumblr består mest av söta asiater, anime gifar, söta kläder och söta KAKOR massa sött helt enkelt. c: 
 
 
Min tumblr: http://pastelsocker.tumblr.com 
 
 
Ha en bra vecka nu allesammans! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback