"Sting i maten"

Godmorgon! 

Jag har inte så mycket att säga om min morgon så jag tänkte berätta en liten grej som hände på min skola förra veckan. De flesta har kanske hört detta för det var i nyheterna och allting, väldans hysteri! Det var kyckling och wraps till lunch, vi har två matsalar. En för Sundsta och en för Älvkullen. Just den dagen åt jag på Sundsta, men sedan får jag höra att de har hittat en skorpion på en tortilla! Jag var bara: What............
 
Men det var faktiskt sant. Jag vet fortfarande inte hur den kom dit, och den var tydligen död och den giftiga taggen var borta men ändå?! Mådde dåligt nästan hela dagen och förlorade aptiten... 
 
Ser det gott ut? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback