Redo och klar

Yes! Imorgon blir det Stockholm med Henrietta! Ska bli så kul, taggar till tusen! Ska shoppa shoppa shoppa nej men köpa lite julklappar också. :) Älskar att köpa julklappar omg, det är så kul. Även om man inte får någonting tillbaka så tycker jag det är super kul att ge saker, älskar att se personer glada så det gör ingenting om det kostar lite pengar. Bara det blir uppskattat!

Idag har inte hänt mycket annars, har varit hemma och tagit lugnt eftersom jag har varit borta två nätter i rad så jag tyckte det var skönt att bara strosa runt omkring här hemma. Men nu är jag skit trött vet inte varför, kanske för jag gick upp klockan åtta... Aja, längtar massor och ska se till att det blir många bilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback