Iväg till ICA

Äntligen hemma efter en snabb tur i stan med mamsen! Hade det super mysigt. Vi köpte mig en vinter jacka, ett matchande sätt av halsduk, mössa och vantar, var super fint och jag ser ännu mer norsk ut än förut HAHA
Tar kort på dem imorgon, lovar lovar lovar
 
Men sedan blev det present till broshan som har födelsedag, och jag var snäll nog att köpa en present själv. Haha, nejdå såklart skulle han få present! 

Sen drack jag en kaffe shake som var supergod, men inte lika god som Frapino mocha som jag drack med Adna igår. Den var helt... UNDERBAR. Kommer vara den nya grejen jag dricker hädanefter! Gillar inte enbart kaffe, men när det kommer till t.ex kaffeglass är jag i himmelen
 
Nu ikväll ska jag iväg till Adna och ha en mysig filmkväll, ser fram emot det! Ananrs får ni ha det awesome. 
 
Lovar att det ska bli roligare bilder! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback