En träning sen resten ledigt

Nu är man tillbaka ifrån skolan! 

Har varit en ganska lång dag. Glömde helt bort att vi hade mentorstid innan lunchen, så jag missade den... Haha, jag har ångest. Jag är en typisk skol tjej som inte vill komma sent, mesta dels för att jag vill behålla mitt studiebidrag. 
 
Imorgon ska dock bli ass härlig! Börjar kvart över ett och har bara matte sen blir det film resten av eftermiddagen! :D Hur underbart är inte det? Sen ska Matilda komma efteråt så ska vi snacka lite om Bigbang konsären huhu, hoppas verkligen verkligen verkligen verkligen att jag kan gåååååååååå!
 
Nu ska jag sticka på träning för alla information. Ha en bra kväll nu, ni får två fula space pixlr bilder för jag orkar inte göra hightech redigeringar
 

Kommentarer
Postat av: klara

du får inte ens studiebidrag gmn

2012-10-22 @ 17:57:59
URL: http://andreaochklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback