BIGBANG ALIVE TOUR UK

OMG JAG KAN INTE ANDAS, MITT HJÄRTA STUDSAR SOM EN GALNING OCH MITT LEENDE VILL INTE GÅ NED
 
Bigbang - ett av mina absolut favorit grupper kommer till London och ska ha konsert 15 december!

DO YOU KNOW WHAT THIS MEANS? JAG HAR FAKTISKT EN CHANS ATT SE DEM 
 
Biljetterna släpps på Fredag, och jag ska spendera hela min vecka på att övertala mina föräldrar. Jag gör vad som helst, bara jag får se dem. Det går inte beskriva min glädje just nu, jag kanske inte har följt dem hela livet, men det jag vet att jag älskar deras musik och att de faktiskt kommer till Europa är helt sjukt
 
ORKAR INTE LETA EFTER FLER VACKRA BILDER, MEN JAG ÄR SÅ LYCKLIG HEJDÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback