All tid i världen

Skönt att kunna sova ut på en vardag. Har faktiskt sovit till åtta, eller kanske halv nio. ^^ Inte så länge som de flesta skulle sova om de började klockan ett på en vardag haha, men jag är en morgonpigg människa!
 
Har i alla fall bakat cupcakes så länge, ska spritsa dem senare innan jag drar till skolan. Har bara matte och sen film med klassen, blir väll mysigt. Vet inte riktigt vilken film vi ska se, och jag är inte säker om jag verkligen vill veta det heller... Tror att det blir en skräckfilm. :( Hatar dem, plus så har jag aldrig sett en. Men jag vet hur lättskrämd jag är så jag kommer nog blunda den största tiden! 

Ni får ha en bra tisdag, kanske bloggar lite senare när Matilda kommer!
 
Osminkad... Kommer nog ångra att jag laddade upp den bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback