Vad tyckte jag om filmen?

Som jag skrev i onsdags så var jag på Breaking Dawn part 2!
Ja, jag tänkte skriva vad jag tyckte om den igår men var supertrött så jag gör det nu istället. Ska göra det utan att spoila dessutom! :)

Filmen började jätte bra, det var super fina filmsnuttar av blommor som isade ihop till fina snö-kristaller, och rosor slöt sig, asså det var helt enkelt jätte fina naturbilder som jag aldrig trodde att de skulle lägga i just denna film. Senare så var det en väldigt bra story att gå efter igenom filmen, man blev intresserad och jag märkte knappt att tiden gick. Bra skådespelare ( För den mesta delen ). Sedan i slutet hade de gjort en tvist som till och med de som har läst böckerna inte visste! Blev jätte förvånad men possitivit överraskad. ^^
 
Det jag dock inte gillade var animeringen. Jag är ett stort fan av animering, och hoppas en dag att jag också ska få kunna jobba med det, men här så var det en del missar tycker jag personligen. :( Jag har inte läst Twilight böckerna, men tydligen så ska barnet vara väldigt vacker i böckerna, nästan lite overklig. Jag trodde inte att de verkligen skulle göra det i filmen, för där var det liiiite för mycket data-konstruerat. Man såg att det var saker de hade ändrat, att det inte var en riktig bebis de höll i. Och det blir svårt att inte lägga märke till det när alla runt omkring är vanliga människor.

Men annars är det verkligen en sevärd film, och en bra avslutning på hela filmserien!

Den får tre tummen upp av fem!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback