Svartvita flickan

Hallojsan!


Har bara haft en lektion idag, känns helt overkligt haha! Åkte bara dit för tyska och sedan hem. Hur skönt som helst, behövde den tiden för att redigera mina bilder till skolan... Så nu är alla klara! Är inte så nöjd med alla, men det är svårt att fixa allting på en vecka, fem bilder skulle vara klara och jag hade inte all tid i världen tyvärr. Men fick i alla fall allting klart!
 
Matilda kom hit en sväng, och det bestod av att dansa tilll Country musik, se anime och dricka alltför varm choklad hehe. ^^
 
Nu får ni fortsättningen av mina foton på Emelie, är väldigt nöjd med dessa bilderna! En av dem ska vara med i min fotouppgift. Tack Emelie ännu en gång för du ställde upp! 
 
Den här är min favorit, så fruktansvääääääärt snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback