Sola i Karlstad

Gud det var så varmt och skönt idag.
Alla var ute, kändes som hela Karsltad var och njöt av solen just idag! Tänka sig att Sverige kunde få så mycket sol nu, är väldigt skönt måste jag säga. Men det är inte lika skönt att cykla i stekande sol med en tennisväska som jag har gjort idag. Har ont i benen som tusan, men bra träning var det allt! Men min mobil funkar inte, så det blev ingen buss. Mitt busskort har tagit slut så jag har bara cyklat.
Turen är inte riktigt på min sida, men jag blev godkänd i matte idag på nationella! Känns jätte skönt. Då är jag säker. ^^
Har ni njutit i solen idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar inte att vara i solen då jag inte vill bli brun, men jag tycker om när det är soligt :3



Makes no sense, men ändåå ~

2012-05-22 @ 10:01:50
Postat av: Mellan <3

hallojsan hennie ! mella här jag ville bara säga att din blogg är grymt fin och att en sådan tröjja har jag med !! <3<3<3 :3 puss puss

2012-06-01 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback