Persika/Rosa naglar

Jag har inget för mig just för tillfället så jag målade ihop mina naglar. ^^
Tänkte mig att det kunde vara fint att kombinera två olika färger, så jag tog dessa! Älskar persikofärgen, eller vad man än kallar den där färgen. Jag är inte direkt profs men man kan ju alltid ge det ett försök. Fast jag kan aldrig ha nagellack alltför länge, avksyr när de går av och då måste jag av direkt!
Jag undrar hur folk i japan kan ha så mycket på deras naglar egentligen, men de är otroligt fina! Fast jävligt jobbigt att gå runt med... Jag sportar ju så mina naglar ser ut som skit oftast, haha men nu allt ska de bli fina!
Kolla va mycket grejer! Väldigt fina tycker jag, men vissa kan tycka att detta är alldeles för mycket... Vad tycker ni?
Mina naglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback