Nu är det över

Vet ni vad? Det var faktiskt kul med vårruset! Springandet var väll inte det bästa, men att komma i mål var det skönaste. Det som fick mig att springa de sista km var Johnny Depp. Haha lite fangirl här? Jag sa hans namn och om igen, och fortsatte att springa. Jag fantiserade att han stod vi mål och väntade på mig... Lite singel här va?
Men hade det super kul, alla vi tjejer fikade och det var jätte mysigt trots det trista vädret. Men som sagt, möter ni något hemskt och jobbigt i era liv, gå bara igenom det, genomför det. För det känns så otroligt skönt efteråt, tro mig. Jag avksyr att springa, men jag var så glad när jag var glad!

Hoppas ni får en underbar kväll <3

Ohh gud se på mig... aja, varför inte?

Såg ut som ett monster efteråt... Fast vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback