Du har paket

Nämen... Vad kan detta vara måntro?

Det är såhär att jag har nyss blivit lite av ett fan av Ebay, seriöst de har allting! :D Helt amazing. Min brosha beställer saker åt mig ibland, och idag kom mitt PS3 spel av Street fighters vs Tekken och jag är SUPER glad ~
Dansade runt i rummet lite haha! ^^
Jag är lite av en nörd när de kommer till TV spel, tycker det är sjukt kul! Tycker mer tjejer borde spela tv spel. Dessutom har jag varit stort fan till Tekken sedan jag var liten, och när jag hörde att de skulle slå ihop de här två spelen blev jag helt galen och beställde hem direkt!
Så i morgon blir det allt nörda framför TV:n <3
Gillar ni tv spel? ( Tog bilderna direkt när jag kom hem ifrån träningen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback