Våran resa är slut

Godmorgon alla läsare!
Igår gick jag alltså ut ur nian. Jag har blandade känslor över det, så jag tänkte skriva av mig lite hur jag har haft det i nian!
I början så kände jag knappt någon, jag var tyst och var oftast för mig själv, men under min tid så har jag utvecklats som person, och lärt känna massa underbara människor. Vissa kanske man inte alls kommer se hädanefter, men vissa kommer man hålla kontakten längre framöver. Det slog mig inte förän vi gick upp till scen för att få våra betyg att detta var sista gången jag skulle få vara med min klass... Overkligt var det i alla fall. Jag insåg också att några skulle flytta, och några skulle gå på samma gymnasium som jag. Det kändes skönt att man skulle se vissa ifrån klassen efter sommarlovet, men de som flyttar kommer man sakna mycket. Fast jag saknar alla ifrån min klass just nu!
Jag fick faktiskt lite tårar i ögonen när vi stod utanför sundsta och skulle säga hejdå, och då tänkte man tillbaka då man gick i åttan och sa: Men det är aslänge till balen! Typ två år.
Och där stod vi sen. På en scen och blickade över alla andra elever och föräldrar, och skulle få våra betyg ifrån våra lärare för sista gången.
Men jag längtar massa till gymnasiumet! Jag ska gå estet media, och det ska bli så kul att möta nya människor och nya områden. Fast först ska jag njuta av sommarlovet såklart!
Tack 9B för dessa tre år. Lycka till nu och kör hårt!




Fick en kram attack av Adna och var knallröd om örat eferåt haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback